یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه
یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه

انتخاب سنگ روشویی

سنگ روشویی

سنگ روشویی یکی از المان هاب مهم سرویس های بهداشتی می باشد که  وجود آن نقش مهمی در نظافت و زیباسازی فضای اطراف خود دارد. روشویی به یک  محفظه نسبتا کوچک که به عنوان فضایی برای شستشوی دست استفاده می شود اطلاق می گردد.

سنگ مرمریت پرطاووسی یزد جزو با کیفیت ترین انواع سنگ مرمریت به حساب آمده و همواره مورد توجه برترین طراحان و معماران قرار گرفته است. مرمریت پرطاووسی  از قلب معادن استان یزد استخراج می شود با نقوش بی نظیر خود که یادآوری کننده چشم نوازی پرطاووس است در یک دو سه سازه عرضه می گردد. این سنگ با قابلیت جلاپذیری بالا یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده به عنوان روشویی به حساب می آید. 

برای خرید این سنگ روشویی و دیگر سنگ های ساختمانی از بخش سنگ های ساختمانی یک دو سه سازه بازدید نمائید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان مجموعه از طریق مرکز تماس با شماره های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل نمائید.


بررسی رنگ طوسی در معماری داخلی

رنگ طوسی در معماری داخلی

از آنجائیکه خانه مامن و محل آرامش افراد خانواده است و تمام‌ آنها در محیط خانه انرژی از دست رفته خود در طول روز را بازیابی می کنند، اجرای دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل مناسب نقش غیرقابل انکاری در نیل به این هدف دارد. در این میان انتخاب مناسب و هوشمندانه رنگ در معماری داخلی در رسیدن به ایجاد فضایی جذاب نقش اساسی ایفا می کنند.

رنگ طوسی در معماری داخلی یکی از کاربردی ترین و جالب‌ توجه ترین رنگ‌ ها می باشد. از آنجائیکه طوسی در گروه رنگ های خنثی قرار دارد و در میان تمامی رنگ های خنثی سازگاری و هماهنگی بیشتری با محیط پیرامون خود پیدا می‌کند، بسیاری از طراحان از این رنگ برای زمینه‌ اصلی دکوراسیون خانه‌ خود بهره می برند. طوسی در روانشناسی رنگ ها نشان‌دهنده‌ دوستی، تعادل و آرامش است. این رنگ احساس سکوت و امنیت را به کاربران القا می نماید. این موضوع طوسی را به رنگی ماندگار و کاربردی در معماری داخلی هر محیط تبدیل کرده است.

طیف های رنگ طوسی

طوسی ترکیبی از رنگ های سیاه و سفید می باشد که این رنگ به دلیل ماهیت خنثی خود قابلیت ترکیب شدن با بیشتر رنگ ها را دارا می باشد. برخلاف تصور بسیاری از افراد، این رنگ محدود نیست و همانند اغلب رنگ‌ ها طیف های گسترده ای را شامل می گردد. به طور کلی طیف های طوسی به دو دسته‌ی گرم و سرد تقسیم گردد. طوسی روشن ترکیب رنگ مشکی با مقدار بیشتری سفید است و بالعکس طوسی تیره دارای درصد رنگ مشکی بیشتر از سفید می باشد. طوسی گرم دارای ته‌ رنگی از رنگ‌ های گرم مانند نارنجی یا قرمز دارد. طوسی سرد نیز دارای ته رنگ های آبی و سبز می باشد. رنگ خاکستری یا طوسی یکی از بهترین پایه های رنگی برای ترکیب رنگ با رنگ های مختلف است. معماری داخلی رنگ طوسی شامل رنگ‌ های طوسی و زرد، طوسی و آبی، طوسی و نارنجی، طوسی و بنفش و طوسی و صورتی جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ترکیب‌های رنگی برای معماری داخلی محسوب می‌شوند.