یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه
یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه

مرمریت مشکی گلدن بلک

مرمریت مشکی گلدن بلک

مرمریت مشکی گلدن بلک استخراج شده از معادن شیراز با رنگ مشکی و جلای بی نظیر خود یکی از شیک ترین سنگ های نما کشور به حساب می آید. مرمریت گلدن بلک برخلاف رقیب خود یعنی مرمریت دهبید مشکی دارای رگه های طلایی رنگ می باشد. قیمت مقرون به صرفه این سنگ در مقایسه با سنگ هایی با تکسچر مشابه، بسیار مقرون به صرفه می باشد.



مرمریت سنگی است آهکی و دگرگون با وزن مخصوص بیشتر از سنگ آهک که جزء سنگ‌های نرم محسوب شده و پس از صیقل دادن جلای بسیار خوبی به دست می آورد. این سنگ ها با توجه به رنگ ها و بافت های متنوع خود امکانات کم نظیری را در اختیار طراحان قرار می دهند مرمریت گلدن بلک جزو با کیفیت ترین سنگ ساختمانی کشور به حساب آمده و همواره مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفته است.

به طور کلی مرمریت ها که از مقاومت بالایی برخوردار نیستند. این گونه از سنگ های ساختمانی جهت اجرا در کف واحدهای مسکونی از مقبولیت ویژه ای برخوردارند. مرمریت گلدن بلک یکی از پرطرفدارترین سنگ های مرمریت جهت استفاده در نمای داخلی لابی، مراکز اداری و تجاری، هتل ها و اتاقک آسانسورها می باشد. سنگ‌ های مرمریتی عموما به علت ماهیت آهکی خود دارای جذب آب بسیار بالایی می‌باشند. از این رو استفاده از این نوع سنگ در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام توصیه نمی گردد. 

خرید سنگ مرمریت

سایت یک دو سه سازه با ساده سازی و همچنین شفاف سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید سنگ های ساختمانی شما را یاری می کند تا با کمترین دشواری و در حداقل زمان ممکن سنگ ساختمانی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری نمایید. خرید انواع سنگ های ساختمانی با مقایسه از بین طیف وسیعی از انواع سنگ با بهترین قیمت و کیفیت را در بزرگترین مرکز تخصصی ساختمان کشور تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل نمائید.