یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه
یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه

دکوراسیون داخلی چیست؟

دکوراسیون داخلی چیست؟


دکوراسیون داخلی به سلسله عملیات طراحی و اجرا در هماهنگ سازی ویژگی های بصری، عملکردی، کاربردی یک اتاق، فضا و یا ساختمان اطلاق می شود. منشا کلمه دکوراسیون واژه فرانسوی dekorāsiyon است. این کلمه در لغت نامه دهخدا به معنای آراستن و تزئین صحنه می باشد. اما امروزه منظور از دکوراسیون داخلی، توجه به نوع ترکیب رنگ ها، کاربرد المان های دکوراتیو و همچنین چیدمان مبلمان در فضاهای داخلی به نوعی که فضایی مطلوب را از لحاظ بصری و عملکردی برای کاربر فراهم کند می پردازد.



به طور کلی عوامل متعددی در طراحی دکوراسیون داخلی موثر هستند. شناخت رنگ، فرم، بافت، عمق، تحلیل بعد ها مانند کف، سقف، دیوار، وسایل تزئینی، مبلمان و سایر عناصر کاربردی در دکوراسیون داخلی از الزامات این رشته برای رسیدن به طراحی دکوراسیون مناسب می باشد. دکوراسیون داخلی یک میان رشته بین رشته طراحی و معماری است. در دکوراسیون داخلی همانقدر که توجه به ویژگی های کاربردی و ساختاری فضا باید توجه شود، ویژگی های هنرمندانه و زیبایی شناسانه فضای داخلی نیز حائز اهمیت است. دکوراتور داخلی باید هماهنگی و تناسب را با هارمونی داخلی فضا حفظ کرده و از این جهت باید از قوه تجسم و خلاقیت بالایی برخوردار باشد. همچنین دکوراسیون داخلی باید با هدف بهینه کردن و ارتقا کیفیت زندگی و رضایت بخشی کاربر در فضا پیش برود. یک طراح دکوراسیون داخلی می بایست با دسترسی به برترین برندهای ساختمانی، آگاهی و درک متقابل از رفتار مردم بتواند فضایی پویا، خلاق و کاربردی که یک طراح داخلی طراحی کرده است را تکمیل کند. ساماندهی فضا با در نظر گرفتن عملکرد آن، طراحی و جانمایی فضا با توجه به طراحی پلان ساختمان و مسایل ایمنی ، رعایت مسائل آکوستیک، انتخاب و چیدمان مبلمان، به کارگیری رنگ های مناسب و تعادل رنگی از وظایف یک طراح داخلی است.

تراورتن نسکافه ای روشن

تراورتن نسکافه ای روشن


سنگ تراورتن نسکافه ای روشن با رنگ ملایم و بی نظیر خود یکی از پرطرفدارترین سنگ های نمای ساختمان به حساب می آید. سنگ تراورتن نسکافه ای  ارائه شده در یک دو سه سازه با بالاترین کیفیت عرضه می گردد.



ویژگی های سنگ تراورتن

سنگ خام و فرآوری شده تراورتن دارای تقاضای جهانی درخور توجه می باشد. این سنگ در مقابل نور آفتاب، سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل مقاومت فشاری بالا از صیقل پذیری خوبی نیز برخوردار می باشد. بنابر­این این سنگ برای کلیه فضاهای ساختمان از جمله نمای  ساختمان ، فضاهای داخلی و سنگ فرش مناسب بوده و همچنین در ساخت و فرآوری انواع مصنوعات سنگی و کارهای دکوراتیو از جمله مجسمه سازی نیز کاربرد دارد.

تراورتن ها به جهت لایه لایه بودن در دو جهت قابل برشمی باشد. چنانچه سنگ تراورتن موازی این صفحه‌ها بریده شود تصویر این لایه‌ها به صورت ابر بر روی سنگ می‌افتد که در اصطلاح به آن بی موج یا Cross- cut می‌گویند. چنانچه صفحه برش عمود بر این صفحات حرکت کند به آن موج دار یا vein –cut می‌گویند که در این حالت تصویر صفحه‌های تشکیل دهنده بر صفحه برش خورده تصویر خطوطی موازی است.

مزیت سنگ های تراورتنی قابلیت خاص آن در پذیرش انواع فرآوری‌های بر روی سطح خود است. این سنگ می‌تواند به صورت مات، براق، تیشه‌ ای، چکشی، سند بلاست، چرمی، بدون فراوری، آنتیک و به صورت ابزار کار شود. همچنین این سنگ به علت داشتن خلل و فرج، دوغاب سیمان یا ملات را از پشت خود به خوبی جذب کرده که این ویژگی باعث دوام سنگ طی سالیان متمادی در برابر انقباض، انبساط، سرما و گرما و  می شود.

برای خریدانواع تراورتن می توانید از بخش سنگ های ساختمانی سایت یک دو سه سازه بازدید و یا در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل نمایید

دیوارپوش های سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی ارائه شده در بخش دکوراسیون داخلی سایت یک دو سه سازه پوشش های مدولاری برای پوشاندن دیوار می باشند. این دیوارپوش ها ضد آب، در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم و نصب آنها بسیار آسان می باشد. این پنل های از جنس MDF بوده و بنا به درخواست کارفرما رنگ و روکش می گردد. این پنل های قابلیت سفارش دهی با روکش پی وی سی، روکش مخملی و روکش چرمی را دارا می باشند.

این پانل های سه بعدی که به عنوان پوششی برجسته برای دیوارهای داخلی منازل، ادارات، مکان های تجاری و فروشگاه ها کاربرد فراوان دارند. وزن بسیار سبک، انعطاف پذیری، قابلیت درزگیری، سرعت بالای نصب و علیق صوتی و حرارتی بودن از ویژگی های این دیوارپوش های سه بعدی می باشد. 

برای مشاهده و خرید این محصولات می توانید از سایت یک دو سه سازه بازدید و یا در ساعات اداری با مرکز تماس یک دو سه سازه با شماره تلفن های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل نمائید.

خرید سنگ های ساختمانی

خرید سنگ های ساختمانی

تنوع رنگ و کیفیت سنگ های ساختمانی ایران رتبه نخست را در جهان داراست و از این رو  ایران به بهشت سنگ های ساختمانی جهان شناخته شده و رتبه چهارم ذخایر سنگ های ساختمانی جهان را با ۳ میلیارد تن به خود اختصاص داده است. از این رو معادن غنی سنگ کشورمان و همچنین زیبایی بی همتای نمای سنگ، سنگ های ساختمانی را به بخش مهمی از نمای ساختمان های کشور بدل ساخته است. سنگ های تراورتن ، گرانیت و مرمریت از پرتقاضاترین سنگ های نما به حساب می آیند. 

یک دو سه سازه با گردآوری باکیفیت ترین و معروف ترین سورت های سنگ ایران نیاز کارفرمایان ساختمانی را در یافتن بهترین سنگ های ساختمان رفع نموده است. برای خرید انواع سنگ های ساختمانی می توانید از بخش سنگ های ساختمانی سایت یک دو سه سازه بازدید و یا در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل نمائید.