یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه
یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه

درباره GFRC

درباره GFRC

امروزه مراکز تجاری از اهمیت ویژه ای برای جذب مردم برخوردارند. این اماکن دیگر تنها مراکزی صرفا برای خرید نبوده و بسیاری از مردم اوقات فراغت خود را در این مراکز که عموما دارای سینما، فودکورت، مراکز بازی کودکان و غیره باشند می گذرانند. از این رو معماری مراکز تجاری برای جذب حداکثری بازدیدکننده اهمیت دوچندان می یابد. نمای مرکز تجاری یکی از مهم تریت بخش های معماری آن برای شاخص شدن در محیط شهری به حساب می آید. امروزه از متریال های متنوعی مانند کامپوزیت، کرتین وال، پانل آلومینیوم، پانل های پانچ، بتن جی اف آر سی و غیره در ساخت نمای این مراکز استفاده می شود که در این میان بتن جی اف آر سی از مقبولیت روزافزونی برخوردار است.

بتن نما جی اف آر سی ترکیبی است از سیمان، سیلیس، الیاف شیشه و ترکیبات افزودنی دیگر می باشد که از آن به عنوان ورق های بتنی سبک و نازک در نمای ساختمان استفاده می‌گرددجی اف آر سی بسیار مقاوم  است به نحوی که می توان با آن قطعاتی با پوسته های بسیار نازک (۱۵-۱۰ میلیمتر) تولید کرد.



امروزه پنل های بتن جی اف آر سی به دلیل امکان تولید در قطعات بسیار بزرگ، نصب به روش خشک، مدولار بودن، امکان نصب در زمان پیشرفت سازه و همچنین سرعت بالای اجرا، کاربرد زیادی در ساخت نمای ساختمان و سازه هایی از قبیل اماکن مذهبی، مراکز خرید بزرگ، مجتمع های تجاری، پردیس های سینمایی و غیره پیدا کرده اند. در گذشته به دلیل مقاومت کششی پایین بتن، امکان استفاده از آن در نماهای با ضخامت کمتر از 10 سانتی متر وجود نداشت در حالیکه با این تکنولوژی می‌توان پانل های بزرگ با ضخامت های ۱ تا ۳ سانتی متر را تولید نمود. توان شکل پذیری بتن نما در زمان تولید با استفاده از تکنیک های گوناگون در ساخت قالب ها، زمینه ساز خلق آثار بدیع می گرددکه هم به صورت پوسته و هم به صورت مشبک جهت پوشش بناها مورد استفاده قرار می گردد.


روش نصب


روش نصب اصولی و پیشنهادی برای نصب پنل های بتن نما جی آر سی سیستم اجرای خشک می باشد. در این روش به سازه ای به عنوان زیرسازی که بر روی سازه اصلی نصب می شود نیاز است. سپس پنل ها با روش های مختلفی از قبیل اتصال جوشی، پیچ و مهره و فریم سازی (قراردادن پنل ها در فریم) در جای خود قرار می گیرند.

برای خرید انواع پانل های جی اف آر سی می توانید از بخش نمای خارجی ساختمان فروشگاه ساختمانی یک دو سه سازه بازدید و یا در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل نمایید.