یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه
یک دو سه سازه

یک دو سه سازه

فروش آنلاین ملزومات مرتبط با معماری و سازه

تراورتن نسکافه ای روشن

تراورتن نسکافه ای روشن


سنگ تراورتن نسکافه ای روشن با رنگ ملایم و بی نظیر خود یکی از پرطرفدارترین سنگ های نمای ساختمان به حساب می آید. سنگ تراورتن نسکافه ای  ارائه شده در یک دو سه سازه با بالاترین کیفیت عرضه می گردد.



ویژگی های سنگ تراورتن

سنگ خام و فرآوری شده تراورتن دارای تقاضای جهانی درخور توجه می باشد. این سنگ در مقابل نور آفتاب، سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل مقاومت فشاری بالا از صیقل پذیری خوبی نیز برخوردار می باشد. بنابر­این این سنگ برای کلیه فضاهای ساختمان از جمله نمای  ساختمان ، فضاهای داخلی و سنگ فرش مناسب بوده و همچنین در ساخت و فرآوری انواع مصنوعات سنگی و کارهای دکوراتیو از جمله مجسمه سازی نیز کاربرد دارد.

تراورتن ها به جهت لایه لایه بودن در دو جهت قابل برشمی باشد. چنانچه سنگ تراورتن موازی این صفحه‌ها بریده شود تصویر این لایه‌ها به صورت ابر بر روی سنگ می‌افتد که در اصطلاح به آن بی موج یا Cross- cut می‌گویند. چنانچه صفحه برش عمود بر این صفحات حرکت کند به آن موج دار یا vein –cut می‌گویند که در این حالت تصویر صفحه‌های تشکیل دهنده بر صفحه برش خورده تصویر خطوطی موازی است.

مزیت سنگ های تراورتنی قابلیت خاص آن در پذیرش انواع فرآوری‌های بر روی سطح خود است. این سنگ می‌تواند به صورت مات، براق، تیشه‌ ای، چکشی، سند بلاست، چرمی، بدون فراوری، آنتیک و به صورت ابزار کار شود. همچنین این سنگ به علت داشتن خلل و فرج، دوغاب سیمان یا ملات را از پشت خود به خوبی جذب کرده که این ویژگی باعث دوام سنگ طی سالیان متمادی در برابر انقباض، انبساط، سرما و گرما و  می شود.

برای خریدانواع تراورتن می توانید از بخش سنگ های ساختمانی سایت یک دو سه سازه بازدید و یا در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد